Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motiv dětství v reklamách neziskových organizací
Domanská, Veronika ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce "Motiv dětství v reklamách neziskových organizací" se zabývá způsobem zobrazování dítěte v reklamě, a to konkrétně v reklamě neziskových subjektů. Teoretická část práce definuje dětství jako sociální konstrukt, nastiňuje společenské vnímání konstruktu dětství ze dvou kontrastních rovin, zasazuje vztah dítěte a dospělého do dějinného kontextu a poukazuje na symboliku a konotace s dítětem spojené. Práce poskytuje základní teoretický pohled na využití motivu dětství jak v reklamě komerční, tak nekomerční. Ve výzkumné části jsou zkoumána vizuální reklamní sdělení neziskových organizací, jež se objevila v českých médiích (konkrétně v tisku, televizi, na venkovní reklamě a internetu) v letech 2010-2012. Vybrané reklamy jsou podrobeny kvalitativní obrazové analýze, která má za úkol popsat a porovnat způsob zobrazování motivu dětství a jeho zasazení do emotivního kontextu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.